lördag, juni 7

Mormor

Har precis haft ett samtal med min 88-åriga mormor, som pratar på bättre än de flesta man pratar med i telefon. Hur är det möjligt? Hon är ju...gammal. Och ändå så pratsam och 'vaken'. Och delar min dygnsrytm, med sena kvällar och sena morgnar (morgonmänniskor är mina fiender..). Hurra för min mormor!
Förutom telefonsamtal har jag spenderat kvällen med att skämma bort mig själv. Klippt min lugg (yay!) målat mina naglar (även tånaglarna) och använt diverse mirakelprodukter för mitt jobbiga ansikte. Hela tiden ackompanjerad av Sex and the City, världens bästa underhållning (jag har EXTREMHÖGA förväntningar på filmen, I'm dying to see it!).

Wellwell, ska lägga mig i sängen och kolla på SATC tills jag somnar. Mys!

Okej, jag brukar inte se sådär arg ut, men jag är som Chandler; så fort en kamera kommer upp blir jag 'stoneface'. Kanske nåt att jobba på (och min utväxt ska vi inte ens tala om...).

Inga kommentarer: