torsdag, december 25

Noël

Hemma i Lindome och allt är under kontroll. Har ätit min dubbla kroppsvikt i choklad plus en vattentank-sized mängd av julmust och ligger nu i soffan bredvid syrran och kollar på världens bästa film; Bridget Jones. Loves it!
Fick 3000 svenska kronor, 60 pund och betalad flygbiljett, två böcker (Maj-gull Axelsson och Nicole Krauss), 2 konstböcker (Magritte och Hopper), Koss-hörlurar, 2 Orrefors Intermezzo-glas, en varmvattensflaska och 250 kronors biopresentkort. Gotta love Christmas!

Firade dessutom min ettårsdag med min xbox (ja, jag är en nörd and I like it) och köpte nya Call of Duty för att fira. GÖTTANS. Kostade sex hunda spänn och ett dygn att spela igenom. Måste bara köpa End War också och sedan kan jag ha ett uppehåll tills det nya Half life kommer. Och tack och lov för min plånbok så lär det dröja. UPDATE: Enligt Gamereactor kommer inte Half Life möjligtvis dröja tills 2010. Ajdå...

Oh well, over and out! Och god jul!

Inga kommentarer: