onsdag, januari 7

London Calling

Alright, back on track! Har varit tillbaka i staden i en vecka och det känns himlans bra. Lite tråkigt att lämna kvar familjen, men har funderat på att åka hem en sväng i februari. Får se vad pengarna räcker till. Oh well, den dagen det problemet.
Veckan har gått...långsamt! Firade nyår med gänget på Astoria, kollade på Noah and the Whale och frös som fan. Ursch, pappa har rätt; nyår är överskattat. Det var roligt den här gången men jag tror att jag ska återgå till 'ninas nyår'; en påse godis från ICA, en hög med filmer och ett ledigt vardagsrum. Loves it.
Hur som helst, spenderade några mysiga dagar hemma hos Elin med gänget. Kollade på film, åt massa cream cheese-mackor och spelade spel.
Och nu är man tillbaka i rutinen, plus en öm hals som tvingar mig stanna inne en hel del. Ursch, inte bra. Fick spel när jag insåg att dagen skulle spenderas inomhus, så jag slängde i mig frukost och satte av mot 73an och for in till staden. Spankulerade lite inne på Primark, som inte var så himla illa som det brukar. Helt okej så länge man är där innan klockan elva på vardagarna. Köpte även hudkräm, sminkborttagningsmedel, ansiktsvatten och anti-blemishstick från 'No. 7' för sammanlagt 20 pund. Älskar Boots!

Ska kolla lite på Sex and the City och sedan bylta på mig hela min garderob och promenera till skolan och plocka upp tjejerna. Hej svejs!

Inga kommentarer: