onsdag, augusti 5

Sommar i Stockholm

Sitter i Adris lånade lägenhet i Midsommarkransen i Stockholm. Det är fint väder, lägenheten är trevlig och jag har lite tråkigt. Eftersom Adri jobbar hela dagarna får jag roa för mig själv, men den här sjuka värmen gör att jag tappar all ork. Har shoppat, fikat, gått runt, bla bla bla. Stockholm är en enda röra om man inte har någon som kan staden och kan visa en runt. Och Adri jobbar för mycket för att hon ska ha tid att lära känna staden. Aaah, tråkigt tråkigt. Vi såg i alla fall Public Enemies igår, den var bra men inte lika bra som Collateral (och Christian Bale är faktiskt inte bra) och ikväll ska vi se The Proposal, haha. Ska bli skoj! 

Och what else, jo, jag fixade Adris internet, thank god. En riktig utmaning, har aldrig använt mobilt bredband förut men fick det i alla fall att funka. Får hoppas det håller sig, annars är mina fem timmars jobb här förgäves. Ah well....

Och nästa vecka är det Way out West, awoho! Och Simma, ifall du läser; mitt abonnemang till mobilen går ut innan du kommer, så du kommer inte kunna nå mig på det numret. Men räds icke, jag fixar ett nytt tills dess och jag kommer komma ihåg att möta dig, oro sig inte!

Och Jenny förresten, jag har börjar läsa "Extremely loud and incredibly close", den är underbar! Loves it, tack för ett bra tips. Ska ta mig an "Everything is illuminated"efter detta. Yay. 

Over and out!

1 kommentar:

m.simma sa...

MEN. Nu blir jag lite nervös, numret var ju min livlina.. men jag litar på dig. Will see you soon, love. Ha det grejt i el stockholmé. PUSS.