måndag, augusti 3

För mycket TV

Well, det händer inte mycket här i Lindome, same old same old. MEN, jag slog ett rekord igår; jag satt framför TVn i nästan 18 timmar. PAHA! Jag är imponerad själv. Hade så sjukt jävla tråkigt hela dagen, och spelade GTA och kollade på filmer hela dagen. Jag var yr, helt snurrigt yr, när jag sedan skulle gå och lägga mig. Var tvungen att sätta mig ner och vila på väg till sängen. Läskigt! Fan också att pappa hade rätt; för mycket tv-tittande är skadligt.

Ska i alla fall iväg till Stockholm imorrn för att träffa Adri. Ska bli skoj! Och lite läskigt, har ingen karta. Fan att det inte finns någon Stockholm A-Z här som jag kan använda! Men det allra läskigaste ska bli att använda mitt nya busskort imorrn. Har ingen aning om hur man gör, fungerar som ett pay-as-you-go-oyster, men hur vet den vart man ska? Så att den inte drar av typ 500 spänn? Määh, hoppas hoppas hoppas att den blir en snäll busschaufför som förklarar för mig.

Ska kolla på vänner, volym 4 på VHS, sedan sova. Godnatt!

Inga kommentarer: