torsdag, juli 30

What goes around

Hm. Var ska man börja? Har varit hemma nu i 12 dagar. Har spenderat 90 % av tiden i soffan, framför TVn, med min xbox-kontroll i handen. Känns pinsamt att erkänna det men - jag ÄLSKAR GTA. Trodde aldrig jag skulle säga det, men det gör jag. Omoraliskt, visst, men det är skitbra! Och faktiskt; Hitman/Battlefield/Call of Cuty/End War/Assassins Creed/Thief - vem skulle säga att de spelen är mer PK än GTA? Tekniskt sett går allt ut på samma sak; ha ihjäl folk. Ledsen att behöva säga det, men det är faktiskt....skitkul! So get off my back.

Det som nu blivit det stora problemet är lägenheten i Malmö, som jag betalat två hyror för och som jag nu inte ska bo i längre. 5 000 åt helvete. Tack vare Julia, som står för hyreskontraktet, som skiter i vad jag och Adri säger och slänger in vem hon i vill i lägenheten utan vårt samtycke. Juridiskt sett så har hon rätt, men det hon gjort mot oss, speciellt Adri, tycker jag är vidrigt. Och jag tänker inte bo i den lägenheten om hon bestämmer över den, inte en chans. Hon verkar inte bry sig om någon annan än sig själv och jag skulle väldigt gärna kräva tillbaka mina pengar, men det är dött lopp. Så ja, nu blir jag en av alla dem; student utan lägenhet. Guld.

Inga kommentarer: