onsdag, september 9

Ännu en ledig dag

Ledig dag idag. Gick upp sent (halv tolv, inte så himla illa för att vara mig ändå!), promenerade bort med skräp till sopsorteringen med Adri och köpte sedan sushi till middag. NAMNAM. Har egentligen inte råd, men jag låtsas som att det inte är sant. Sitter nu och kollar på Tornado i väntan på att Adri ska komma hem från SATS, så att vi kan kolla på Riket. Köpte första delen på CDON för 50 spänn, loves it. Men ska väl ändå vänta tills det blir mörkt ute så att det blir rätt spänningseffekt. Mycket viktigt!
Ännu mer spännande blir det eftersom jag inte sett Riket förut. Hur nu det kommer sig! Men nu blir det andra bullar. Äntligen!
Ska väl gå och fixa mig en lunchlåda tills imorrn. Finlir såsom skolans lunchcafé är det inte på tal om!
Tallyho.

1 kommentar:

Buffy sa...

Jag säger bara det: Ernst....nej inte fjanten från Baksidan mä pill,pynt och velour utan här pratar vi ett testosteron som andas skånsk fet mylla: Ernst-Hugo forever and ever...