onsdag, maj 13

Dagens

Alright! Har skapat ett nytt konto på datorn så att jag kan blogga lite, funkar inte på mitt gamla. Haha åååh, måste göra systemåterställning NU! Måste bara evakuera alla mina bilder....hur nu detta ska gå till? Jaja, får ta tag i typ nu....

Så igår var vi på Club Shuffle på Gr Portland Street och kollade på Cherbourg. Superfestligt, de är så himla bra. Föll helt pladask när jag hörde de första gången i Jennys gröna pod på Notting Hill Gate Station för några veckor sedan. Ojoj! Synd bara att de inte ska spela mer i London på ett bra tag. Himla dumt, men jaja. Fick sett dem en gång i alla fall, inte illa det.

Och idag har jag stort skoskav på min vänsterfot, kan knappt gå! Tjejerna skrattade åt mig när jag haltade med dem till skolan imorse. Och jag vet vem som är boven; min rosa Fred Perry-skor. Illa! Jag gillar dem! Och har ju haft dem i ett år. And you know what they say: om de fortfarande gör mig illa så finns det bara en väg att gå. Ett förhållande ska inte skada en, så jag måste nog göra slut med dem. Ursch, känns inte bra. Köpte dem på rea med presentkort så jag fick de nästan gratis. Och nu måste de bort. Kommer sörja....
Och apropå sörja; jag skickade min trasiga kamera till Sverige igår. Kostade 100 spänn, ursch. Och tänk då vad reparationen kommer kosta? ÅÅH, varför varför varför köpte jag inte försäkring? Hur dum i huvudet kan jag vara? Jag vet ju att jag har sönder alla mina saker, det är det jag gör och alla retar mig för det. Man tycker ju att jag borde ha lärt mig vid det här laget men nejnej, i golvet skulle den och nu får jag skylla mig själv. URSCH. Skärpning Nina.

Jaja, dags att föra över bilder från datorn till CD-skivor, har ungefär 1000 stycken kvar. Hurra...not.

Inga kommentarer: