torsdag, juli 2

Dagen efter

Ja, vi var som sagt på Flowerpot igår och såg Jamie T. Jävlar, vilken kväll! Jag och Elin och köade i en timme, blev några av de sista att bli insläppta. Väntade, ja, hur länge? Typ två timmar innan Jamie började spela. Har nästan aldrig varit med om en sån störig publik. Alltså, man kan inte moshpitta i en så liten lokal, det går inte. Vi dog! Och vi ramlade upp på scenen hela tiden (vi stod nästan längst fram) och Jamie stod på Jennys hår, haha. Lusigt. Alice Dellal var där också, hon såg tuff ut. Och ja, Jamie T var helt galen, bra spelning var det. Men sedan efteråt mådde Jenny jättedåligt och det var massor av kalabalik innan hon, jag och Elin hoppade in i en taxi (som klubbägaren ringde åt oss) och åkte hem. Personalen och vakterna på Flowerpot var verkligen underbara och hur hjälpsamma som helst, de förtjänar medalj!

Hur som helst, vad som är upp de kommande dagarna är babysittning imorrn (jag och Vita köpte massa choklad som vi ska äta imorrn tillsammans med twinsen när vi kollar på harry potter, mys!) och Benny Anderssons Orkester och Miss Li spelar i Hampstead Heath på lördag. Får hoppas vädret håller sig, och om det gör det måste jag komma ihåg att ta med solskyddfaktor så att jag inte dör en hemsk död. (Update: enl. SMHI ska det bli 24 grader, soligt/molnigt. Låter ju lagom!)

Nu ska jag ta en kvällrpomenad. Tallyho!

1 kommentar:

Elin sa...

När börjar det på lördag? :) Vet vi nått?

puss