onsdag, juli 15

No Eliza, you didn't "sai that", you didn't even say it!

Gick upp frivilligt klockan åtta imorse. När hände det senast? Fy, är astrött nu. Sitter och väntar på min flyttlåda som ska komma och knacka på idag någon gång. Oh well, ska väl hitta på nåt att göra under dagen antar jag, typ baka bullar eller nåt. Blää.




Igår var vi och såg Oonagh och Ursulas skolpjäs, My Fair Lady. OOOHH! Alltså, jag satt där som en stolt, storbölande förälder och strålade av stolthet över mina "barn", haha! Och vilken produktion! Scendekor, ljussättning, kostymer, smink, hela rubbet, och barnen var helt underbara. Oonagh spelade Eliza Doolittle, tyvärr var hon hemskt nervös, men hon var som bäst när hon sjöng "Wouldn't it be lovely", hon sjunger fantastiskt och bäst av alla! Oooh, jag var så stolt! Och ingen visste, för hon vill aldrig sjunga när hon är hemma i huset, haha. Men bäst var ändå hennes klasskamrat Frank som spelade Alfred Doolittle, helt fantastisk, en naturbegåvning! Jag lovar, om 15 år när Frank är professionell skådespelare kommer videon av My Fair Lady jaga honom på youtube, haha!

Inga kommentarer: