torsdag, april 2

Ansiktsmålning

Herregud, hur varmt var det idag? 20 grader säkert i solen. Det blir bara bättre och bättre! Och jag ber till alla tänkbara gudar att det ska hålla sig. Jag blir på så otroligt gott humör när det är varmt och vindstilla. Och kreativ! Har spenderat flera timmar vid mitt skissblock och försökt lära mig rita ansikten. Jävla svårt är det verkligen. Vi studerade mycket ljus och skugga i bildkursen vi hade i tvåan, så det funkar bra. Det svåra är struktur och proportioner Helt jävla assvårt. Oh well, övning övning övning!

Tog en ordenligt lugn dag idag igen, vilat mig, kollat på Sex and the City, målat, spelat Roller Coaster Tycoon, klappat Violet och tagit kort promenad längs Church Street och njutit av vädret. Halsen känns fortfarande lite tjock men jag är helt besluten om att det ska klarna upp, tänker INTE bli sjuk. Har inte tid helt enkelt, åker hem till Lindome på lördag och har massor av vänner att träffa och föräldrar att underhålla! Ska bli hur mysigt som helst! Saknar dem allihop alldeles för mycket.

Fick en horribel insikt alldeles för fem minuter sedan; måste skicka in högskoleansökning senast IMORRN, eftersom jag kommer vara borta från min dator fram tills den 19e. AAH. Skit också skit också skit också. Är inte redo att göra det nu! Jaja, ska sätta mig omedelbart vid studentum och studera och kolla läget. Det ska gå vägen, ingen idé att jaga upp sig i onödan.

Bye bye!

Inga kommentarer: