lördag, april 4

PC World

Rolig händelse: min datorsladd som jag köpte för 26 dagar sedan är sönder. Den glappar. REDAN! Känner för att....strypa någon. Helst någon på PC World.
Jaja, får ta tag i det när jag är tillbaka från Irland. Hur som helst, ska nu packa för min resa hem till Sverige. Stannar tills nästa lördag, är hemma i London ett dygn och åker sedan tillsammans med familjen Shaw till Irland. Skoj!

Och Sara, my darling my dream my boat, du och jag och fantomen. Någon dag; vi är skyldiga varandra detta!

Off to Sweden, laterz!

1 kommentar:

www.saraslala.blogg.se sa...

Nina, bästa Nina. Jag kommer sakna dig.

Snart. Någon dag, en dag, definitivt! Fantomen längtar efter oss.

Hoppas du har det fantastiskt i Sverige, spara lite choklad till mig! Och njut av Irland för mig också. Jag är avis!

Usch. Kommer sakna er så mycket. Blogguppdateringen hoppas jag kommer att vara flitig.
Vi hörs. Massa pussar och kramar på dig kära vän!