söndag, april 12

En Svensk Vecka

Efter en underbar vecka hemma hos mamma och pappa i Lindome sitter jag nu i mitt rum på Albion Road igen. Ramlade innanför dörren klockan nio och har sedan dess hunnit äta lite ris och quornfärs till kvällsmat, packat upp och sedan packat igen. Om cirka nio timmar åker jag och familjen Shaw till Luton Airport för en veckas semester på Irland. Ska bli himlans mys. För någon vecka sedan var jag mest lite skeptisk till hela grejen; promenera på stranden, promenera i skogen, promenera på landet bla bla bla. Inte min grej! Men att få se Irland är ju obetalbart, och har dessutom köpt en ny kamera, så tänker ta massor av bilder och bara mysa hela veckan. Loves it! Enda tråkiga är att jag måste gå upp klockan sju. Ursch! Inte mig grej heller. Oh well.

Hur som helst, hela veckan gick åt till att kolla på Unga Mödrar (fantastiskt program!!), spela Battlefield, bakat, kollat på Vänner med Adri och träffa mina underbara Göteborgsvänner som jag lämnat efter mig där hemma. Har varit en mycket bra vecka! På återseende fellas.

Alright, off to bed. Laterz!

Inga kommentarer: