måndag, juni 8

Sitta baby

Min somn ar helt klart ur balans! Sov tio timmar natten till igar, gick upp halv tva och gick sedan och lade mig halv elva (!), sov till klockan atta imorse och sov sedan mellan halv tolv och halv tre idag. Och jag ar fortfarande helt ur gangorna, vill bara sova sova sova. Och inte ata. Har ingen matlust, allt smakar bajs, det enda jag vill ha ar banan och jag har redan atit tre stycken idag. Fy. What's going on? Ska sitta baby idag i alla fall, vilket innebar att jag och tjejerna ater popcorn och kollar pa Monsters Inc. Festlig mandag.
Imorrn ska jag traffa Elin tror jag, om vi inte andrade dag for var expedition till Vivian of Holloway i Kentish Town. Ska bli mkt intressant. Far hoppas att jag inte forsover mig...

Tallyho!

1 kommentar:

Elin sa...

Vi ändrade dag till Onsdag! :)
yeeey.

puss