lördag, juni 27

Varm lördag

Gick precis upp. Är aptrött. Funderar på att åka in till Islington och bara promenera runt för att vakna till, huset är alldeles tomt och tyst. Oh well, får väl se. Ska ha picknick ikväll i St James Park, så måste väl vila upp mig inför detta. Alldeles för varmt ute för att man ska kunna leva! Huuuga. I alla fall, satt uppe himla sent igår för att kolla på Star Wars Return of the Jedi. Wooo, så bra, loves it loves it. Köpte boxen med episod fyra, fem och sex för några dagar sedan, så har myst med en film varje kväll. Ska jag köpa de tre nya också, men har lovat mig själv att inte köpa mer grejer eftersom det inte kommer få plats i packningen. Åååh, hade en hemsk dröm om att min packning vägde för mycket och jag var tvungen att slänga allt och jag blev till allmänt åtlöje. Fy. Nä, inte köpa mer grejer nu!

Inga kommentarer: