tisdag, januari 27

Ett inlägg till biogänget!

Oh no, problems i bioland! Onsdagar är biodagar och imorrn hade jag hoppats att jag och gänget kunde se Milk. Tyvärr visas den inte i Wood Green, så vårt enda alternativ är i Islington. Och som tidigare nämnt är det vägarbeten vid Angel Station så det är sjuka körer i hela Islingotn. Kan skapa problem....

Sen sade Elin att hon ville se Milk nästa onsdag, på hennes födelsedag, vilket ju är förståeligt. Men då är frågan vilken film vi tar ikväll, eftersom det är en av få filmer som ingen har sett. De andra alternativen (som är någorlunda sevärda) är; Role Models, Seven Pounds, The Wrestler och Defiance. Typ. Och jag tror inte ens att jag vill se någon av de. Dumma Sara som redan sett alla bra filmer, annars hade vi haft ett helt gäng med bra filmer att se!

Så...antingen Milk, någon av ovanstående filmer, eller att vi delar upp oss och går på olika filmer.

Jaja, om någon i gänget har några förslag för morgondagen, sneeella skicka ett mess, mycket viktigt att vi får läget under kontroll, vi kan ju inte missa fantastiska Orange Wednesday!

1 kommentar:

Sanna sa...

Snälla vänta med Milk till Elins födelsedag! Jag är barnvakt imorgon och jag vill verkligen gå och se den med er! :)