tisdag, januari 27

Skitmorgon

Ursch. Är på fruktansvärt dåligt humör. Hann inte till yogan pga av taskig tajming med bussarna. Gick hemifrån en timme innan passet skulle börja med hann ändå inte. What's wrong with this picture? Vad hände liksom? Jävla 106an, ska aldrig mer åka med den jävla skitbussen. En liten timmes yoga i vecka, det är allt man får och tack vare att bussarna är helt fucked up så missar man det. Förra veckan gick jag hemifrån 50 min innan passet skulle börja och jag kom dit en kvart för tidigt. BLÄÄÄÄ.
Funderade på att åka in till stan och ta en arg promenad i Hyde Park, men eftersom de bygger om vid Angel så är det ingen idé; tar över en timme att ta sig från Stoke förbi Angel till Euston och efter det börjar alla innestadskörer och då tar det ytterligare en timme att ta sig till parken. Och då är det nästan redan dags att åka till Islington och hämta tjejerna från skolan. Skoj. Not.
Så jag är fast här i roliga Hackney och vädret är fantastiskt utomhus men jag har ingen lust till någonting. Känner bara för att lägga mig under täcket och sova tills i morgon. Eller så sätter jag mig på 73an och ser hur långt jag kommer innan jag måste åka tillbaka? För att ha något att göra i alla fall. Tråkigare än så här kan man ju knappt ha det...

Inga kommentarer: