fredag, januari 23

Resepanik

Arsch, jag hinner inte åka till body balance idag. Mööh, är hur nyfiken som helst på att se hur det passet är, men får vänta tills nästa fredag. Har bara inte tid, måste ta ut pengar och växla till euro, köpa mat och frukt och fixa min matlåda, packa väskan, lokalisera biljetter, pass och kartor, städa mitt rum, duscha och lägga upp ordentligt budget för morgondagen. Egentligen inte jättemycket grejer, men vill få gjort allt i tid. Varför gjorde jag det inte igår? Jag är världens sämsta på att planera.

Alright alright, hade behövt Elin nu, hon är alltid lugn à la filbunke vid stressade situationer. Får duga med Violet, hon ligger här bredvid mig på sängen och kurrar. Gullegosen!

1 kommentar:

Elin sa...

Nina tagga ner! du ska vara borta en dag...
du hatar det men jag måste skriva, DET LÖSER SIG!
Ha en trevlig dag i paris, ta många kort!
puss