onsdag, januari 21

Pilates och Paris

Fantastiskt väder idag, hurra! Solsken, helt otroligt. Känns som att jag inte sett solen sen september. Våren kommer bli så underbar, och den ska kantas av promenader, picknick, varma kvällar och svalkande Stabucks-smoothies. Ska bara ta mig igenom två månaders mörker och sedan bara njuta av den annalkande våren. Lovely! Ett knep är att åka bort, t.ex till Paris vilket kommer ske inom den närmaste framtiden. Rättare sagt på fredag kväll, med Sara, Sanna och Marie. Wiihoo, kommer bli underbart. Åker klockan tio på fredag kväll och kommer fram till städernas stad klockan sju på morgonen (måste se till att sova på bussen!). Åker sedan metro till Eiffeltornet och promenerar därifrån över Seine till Champs Elysee (motsträvigt från min sida, men antar att det är något de andra vill se som aldrig varit där förut) och jobbar oss nedåt mot Marais via Rue de Faubourg St Honoré, Rue Rivoli, Louvren och Hallarna. Därifrån ska vi vidare till Centre Pompidou, Notre Dame och Ile St Louis. Och när det sedan bli kvällning ska vi hemåt, rättare sagt klockan elva på kvällen går bussen hem till London. Ojojojoj. Kommer bli en lååååång dag, men sannerligen värd. Och eftersom det bara kostar 50 pund så är det ju ganska prisvärt. Ska bli härligt med change of scenery!

Anyway, innan detta spektakel händer ska jag på pilates imorrn bitti och body balance på fredag. Och om jag ska orka upp till pilates imorrn så måste jag kasta mig i bingen med det samma. God natt!

Inga kommentarer: