lördag, januari 17

Tuff damhelg

Myspys helg! Åt middag med kära gänget i Islington igår, på trevlig indisk restaurang. Gott gott! Avslutade kvällen med en cider på The York och drog mig sedan hemåt vid tolvsnåret för att komma i säng tidigt. Fast...old habits die hard. Somnade inte förrän framåt fyratiden ändå och sov bort hela dagen. Ursch, känns inte bra men när jag vaknar på morgonen så skulle jag kunna skänka bort alla mina pengar och ägodelar, bara för att få somna om. Mycket illa, måste göra något åt detta snarast. Wellwell, vi hoppas på det bästa.

Jenny är nu påväg hit för att spendera lördagkvällen här hemma hos mig, i ett tomt hus. Familjen Shaw är på middag hos "The MacMillans". Händer inte så ofta att hela familjen är borta, men de få stunderna av tomhet i huset får man ta tillvara på. Har köpt chips för att fira. Haa! Äter aldrig chips, ska bli så gott, hoho!
Får hoppas Jenny känner sig lite sugen på chips också så att jag slipper äta hela själv. Skulle lätt kunna, men kanske skulle må en gnutta illa. Återstår att se...

Jaja, ska återgå till min tuffa damhelg.
Over and out!

1 kommentar:

m.simma sa...

HAHA det är verkligen en tuff damhelg eller hur? STAY TUFF! ;)