lördag, januari 31

Några bra dagar

Klockan är precis 12.59 och jag har precis kravlat mig ur sängen, med solsken utanför fönstret och en ömmande halsmandel i strupen. AJAJ, jag ska minsann inte bli sjuk, har inte tid för sånna dumheter.
Hur som helst, har haft två fantastiska dagar! Tränade pilates i torsdag och träffade sedan gänget på Starbucks i Crouch End och myste med smoothie och diskuterade au-pairproblem. Köpte dyra bomullspads på Boots och åkte sedan hem till Elin och åt lunch. Sprang hem och hämtade tjejerna från skolan och gjorde mat och gick och lade mig tidigt för en gång skull (10.30!)
Och igår gick jag på body balance på Fitness First, galet jobbigt pass som liknade yoga. Askul, måste gå varje vecka! Efter att jag hämtat tjejerna och ätit åkte jag till Camden och mötte gänget (Jenny, Elin, Maria, Sara, Sanna). Gick först till The Bucks head och drack billiga drinkar och fortsatte sedan till The Hawley Arms vid Camden Lock. Visade sig vara en jättebra och mysig pub som spelade jättebra musik. Stannade i några timmar innan vi ramlade in på Subway vid Camden Station och köpte fantastiskt goda mackor (finns inget som slår att äta mitt i natten, nästa lika underbart som att sova mitt på dagen, haha!). Tog bussen till Islington och byyte till en fullpackad N73a. Spelar ingen roll vilken tid på dygnet man tar 73an, den är alltid fullpackad till bristningsgränsen.

Skulle egentligen dragit mig upp några timmar tidigare och följt med gänget till Brent Cross och shoppat, men ville inte tvinga iväg mig med halsont så jag somnade om istället.
Ikväll blir det babysittning med Jenny som sällskap. Funderar lite halvt och halvt på att åka till Sainsburys och köpa kakor, men vet inte om jag orkar. Är alltid kaos inne på mataffärerna på helgerna. Hm hm....får se får se.

Over and out!

Inga kommentarer: