måndag, februari 9

Fitness Last

Gymmade idag. YES. Kändes asgött. Lyssnade på "Liftarens Guide till Galaxen" på ljudbok under tiden. Himla underhållande. Är så trött på musiken på min iPod, så det kändes roligt att lyssna på nåt annorlunda för en gång skull. Svårt att hänga med dock, världens rörigaste bok! Och roligaste i och för sig. Hihi hoho. Gjorde square chips till tjejerna idag. Deras favoritmat. Iuuh. Kan vara den fetaste maträtten jag kan tillaga. Är precis samma sak som att langa ner pommes frites i en fritös, men istället hackar man upp potatis i "squares" och fräser i ca 80 liter olja. Namnam. Not.

Funderar nu på om jag ska vara duktig och plugga på lite högskoleprov eller om jag ska spela The Sims. Fruktanvärt lockande med sistnämnda faktiskt, jag har inte tillräckligt med koncentration för att plugga. Oh well, får väl se. Kanske hinner med lite av båda innan läggdags.

Imorrn är det yoga på schemat, ska bli gött. Känner hur jag blir mer och mer stel för var dag som går. I det här regniga vädret blir det inte mycket promenader och motion så kroppen känns som en stelopererad pinne varje morgon när man släpar sig ur sängen. Inte bra. Skärpning!

Alright, over and out!

Inga kommentarer: