tisdag, februari 24

Shrove Tuesday

Blev gym istället för yoga idag. Kändes bra, svettades som ett as och lyssnade på Liftarens guide till galaxen. Mysigt värre. Åkte med Elin och Jenny hem till förstnämnda och åt soppa och bröd till lunch för att därefter åka till tjejernas skola och plocka upp Vita. Tillagade spagetti med köttfärssås och sallad till middag, orkade inte göra pannkakor, trots att det är pannkaksdagen idag. Oh well, tjejerna verkade inte bry så what the hey, haha.

Har spenderat kvällen med att omorganisera och dekorera mitt lilla rum. Har bytt plats på min stora spegel och tvättpåsen, hängt upp mina halsband, ramat in lite foton, satt upp massvis med urklipp på väggen bakom datorn och dammsugit och härjat. Ojoj, känns ytterst fräscht just nu. Kommer väl hålla sig i sisådär två tre dagar innan allt damm och snusk hittar hit igen. Ska njuta så mycket jag kan tills dess!

Till helgen är jag himla sugen på club Fabric, de har sjuka öppettider (lörd 11 pm - 8 am) och det kostar skjortan (16 pund!) men just därför är jag underbart nyfiken på stället. Antar att gänget inte vill slösa så mycket på ett klubbinträde men någon gång ska jag minsann dit! Så det så.

Well well, dags för bingen! xo

1 kommentar:

pallas athena sa...

You. Me. Fabric. Jag planerar redan nästa resa och då ska vi DIT. Och till Pauls brownies. Och till Camden Passage. Och till Candid Arts Café. Och till Sunday Up Market. Och. Och. OCH! Pusso.