onsdag, januari 30

Man ska inte svara i telefon

Guud, jag är så dum!
"Dolt nummer" ringde och jag kände att jag faktiskt borde svara, ifall det var bemanningen. Och visst var det det och de ville att jag skulle jobba på ett ställe Adri sagt var ashemskt! Och eftersom jag har ignorerat deras samtal ett tag, kände jag att det var bäst att godta deras jobbförslag.
Nu har jag ångest, eftersom jag inte vill jobba där. Muuuh! Dumma Nina! Du ska bara göra saker du själv vill (mitt motto sen högstadiet) och nu bröt jag det! Illa! Man får ju faktiskt lön för mödan, men de 8 timmarna kommer nog bli sjukt jobbiga.
Ska försöka gå dit med en positiv attityd, annars kommer jag nog inte orka igenom dagen. Hm ja.

Utöver det lilla snedsteget ligger livet ganska bra idag. Jag har kört fast på Half Life (morr), Adri flyttar imorgon och kvällen kommer nog gå åt till att fixa hennes virusskydd på datorn. Superkul. Jag borde få betalt. Wellwell, ska nog spendera kvällen (efter att jag fixat virusskyddet då) framför datorn med en bit födelsedagskaka och tre episoder av Gossip Girl. Tillräckligt för att jag ska känna mig lugn inför morgondagen.

På återseende. Over and out / Backstabberlady

Inga kommentarer: