torsdag, januari 3

Spam, spam and.....spam!

Tycker att jag höra handgranater komma rullandes över golven hela tiden. Det där distinkta klinkade ljudet, som en knivs försiktiga klirrande mot ett vinglas.
Usch, för mycket Call of Duty. Borde spela mer tjejspel, typ...ja, vad det nu är. Nåt där man inte ser granatsplitter och kroppsdelar vina förbi i ljusets hastighet. Apropå detta, måste testa Bioshock. Kan ju inte vara annat än fantastiskt. Linn och Daniel gillar det och de duger gott som testpanel för mig.
Om någon kan vara snäll och köpa det till mig så är jag evigt tacksam.

Elin pratade om att komma ner till Göteborg denna veckan. Alltid lika lurigt eftersom hon alltid är lika svår att få tag på. Måste nog ringa. Möh, jag hatar att ringa. Speciellt jobbigt är det att ringa Elin eftersom man ibland väcker henne, trots det faktum att klockan är nio på kvällen.
"Hallå...öh, hej. Är det Nina? Oj, hej...jag, öhm ..*gäspar*...sov, hihi. Vad är klockan? Nio!? Shit, jag som skulle göra läxan....".
Stackarn, haha.
Jaja, hon ringer väl. Eller nåt, vi får väl se hur det urartar.

Over and Out.

Inga kommentarer: