lördag, november 22

I Crotch End

Just nu sitter jag nermysad i Saras säng, med en sovande Sara bredvid mig. Klockan är tjugo i två på natten, ska rulla ur sängen om cirkus åtta timmar och gå och träna och jag är inte trött än. Typiskt! Är en sån extrem nattuggla, skulle kunna sitta vaken hela natten utan vidare.
Hur som helst, tanken var från början att vi skulle gå på bio men det urartade, så Sara föreslog att vi skulle hänga hemma hos henne istället. Och när jag kom hem till hennes lilla hus i Crouch End vid halv tio-tiden välkomnades jag av en jätteglad Sara och ett dukat bord med lax, potatis och hollandaisås. OJOJ, Sara är en riktig mästerkock! Maten var jättenamnam och till efterrätt blev det en hel salig röra av choklad, kakor och Ben&Jerrys, ackompanjerat av The Bourne Identity. Mycket bra kväll, är fortfarande alldeles mätt och nöjd!

Imorgon blir det Kick Boxing och efter det julmarknad på svenska kyrkan. Himla mys, men jag har dock bara fem pund att spendera. Får se om det finns någon liten billig jesuskrubba för några pence som jag kan köpa.

Nej, nu blev jag jättetrött. Måste passa på att försöka sova medan jag känner mig trött. Ursch, vad jag är konstig. Jajaj, godnatt i alla fall! /nina

1 kommentar:

www.saraslala.blogg.se sa...

Mästerkock Nina, du smickrar mig!

(hade förresten ingen aning om att du var uppe så länge, jag sov djupt!)