onsdag, juli 16

The Dark Knight

Har precis övertygat Marlene om att gå med mig på Splitternya, Superduperascoola Batmanfilmen. YESSS. Eller ja,övertygat och övertygat. Hon behövde inte direkt övertygas, hon var tillräckligt övertygad av sig själv. Tack Gud (?) för fina vänner!

Har dessutom bokat min flygbiljett till London. SCORE. Fast det kostade...lite mer än beräknat. De jävlarna höjer ju priserna hela tiden. FYFY. Men ja...det får det vara värt. Kan bara inte med att åka med Ryanair. Har fortfarande hemska mardrömmar om historien Matilda berättade om när hon och hennes familj skulle hem från Skottland och reste med Ryanair...
Hur som helst, biljetten bokad, den delen avklarad.
Kvar på agendan finns att jag ska fixa nytt pass, fixa nytt visakort och göra mina folkhögskoleansökningar, ifall jag vill skicka in nåt till nästa höst. Well, har ju 7 veckor på mig, så det ska jag nog fixa. Ska bara ta kort på mina keramiksaker och sätta dem på kartongbitar. Kan ju inte vara så svårt. Väl?

Inga kommentarer: