fredag, juli 4

Vendredi

Drog mig ur sängen (efter att ha snoozat i 45 minuter!) halv nio i morse, hällde i mig flingor, macka, jucie & banan (äntligen har jag lärt mig äta frukost!), kletade på mascara (körde borsten i ögat idag IGEN), sprang till bussen (dagens motion) klockan 09.08 och kom fram till jobbet right on time för min SISTA jobbdag innan semestern. Hurra! God be praised!
Sista barnet gick hem halv fyra - ERGO: jag fick också gå hem halv fyra! YESS!
Och för första gången har jag semester. I skolan var det sommarlov, efter studenten var man bara ledig och nu har jag semester. Grr ja.

Och Christopher Shaw (pappan i familjen McManus) ringde igår! WII. Han lät hur mysig som helst och den fantastiska brittiskan! Gaaah, vilket språk! De skulle ringa igen imorrn bitti (eller ja, vid elva). Måste se till att komma i säng nu så jag kommer mig upp i tid, så de inte ringer & väcker mig!

Talyhoo!

Inga kommentarer: