tisdag, juli 29

Here's my card...

Zara ringde igår och bad mig jobba för henne på Grodan nästa vecka. YAY! Jobb! Ska verkligen lägga manken till och jobba varenda dag i augusti, så jag får en trevlig lön i slutet av september. Jag lär behöva varenda liten krona i London. Men innan dess ska jag se till att njuta av mina sista semesterdagar. Ska se Dark Knight imorrn igen, shoppa och gå på Universeum på torsdag och helst ta en lång sovmorgon över helgen. Och det bästa av allt; njuta av vädret! Kommer sakna den töntiga svenska sommaren i London, så ska se till att njyta av den så länge som det går! Ska välja en bok (har precis läst ut Anybody Out There, av Marian Keyes. Bra bok!) och sätta mig i trädgården och sola. Mumma!

Har även fått fixat Brokeback Mountain. Ahh. Hade verkligen glömt bort hur ledsam den var, var så längesen jag såg den! (på bio i hallarna i Paris när jag hälsade på Adri, 2005). Ursch, jag dog nästan! Var ju säkert en åtta (av tio) på ledsamhet-skalan (Moulin Rouge - 10, Lejonkungen - 9). När Ennis får reda på att Jack ville få sin aska spridd i Brokeback Mountain... Ahh. Heartbreaking! Min underläpp börjar darra av bara tanken...

NU: Sola! Smile!

Inga kommentarer: