torsdag, mars 26

2 days to go

"Jag har ingenting att laga till supper idag, bara fisken i frysen och den är ju gammal."
"Alltså, jag har ingen aning om vad ni pratar om men...det låter FRUKTANSVÄRT!"

Efter en välbehövd pilatessession imorse blev det starbucks med gänget i crouch end. Myste med laxmacka, tall skinny caramel hot chocolate och hetsiga diskussioner om svenska skolan, Simmas middagsproblem och diverse helgplaner. Så mysigt som man bara kan ha det!

Kom sedan hem till ett gratulationskort från mammi och pappi, tack så jättemycket! Så kul att få post här i england, det enda som dyker upp är månads-statement från banken. Och det är aldrig rolig läsning....
Tänker knappt på att det är min födelsedag coming up heller. Kommer väl vakna på lördag av Jenny och Sara som önskar mig grattis och jag sitter som ett fån i några minuter tills jag inser vad som pågår. Oh well, ska försöka vänja mig vid tanken. Måste bara komma på vart vi ska ta vägen på kvällen, När högskoleprovet är avklarat.
Jaja, det löser sig väl som Elin skulle sagt. Ska kolla på Desperate Housewives nu! Laterz!

Inga kommentarer: