söndag, mars 15

Basket i Finsbury

Har haft en jättebra dag i Finsbury Park med gänget. Åt frukt och flying saucers, spelade basket, myste i solen och lyssnade på Patrick Wolf. Mer sådant, tack! Enligt SMHI ska vädret hålla i sig och hoppa upp till 14 grader i morgon. Hoppas hoppas!
Dagen avslutades, efter en välförtjänt macka på Subway, med en skinny caramel hot chocolate på Starbucks mittemot Angel, där vi diskuterade fula namn och dålig bilkörning.
Över lag en perfekt dag, allt tack vare vännerna och vädret.

Ska nog läsa min bok nu. Over and out! xo



33 Camden Passage, världens godaste brownies

1 kommentar:

Anonym sa...

JAG.VILL.OCKSÅ! All of the above, and then some. Tur att jag ämnar slösa mina surt hopgnetade praktikpengar på en ny Stokey-weekend i sommar. Annars hade jag DÖTT av att läsa det här. Eller okej, jag dör väl lite ändå. Puuuss puss puss mammas lilla hjärtegull!