tisdag, mars 24

Tuff tisdag

Precis hemkommen från yogapasset, som var sjukt jobbigt! Tjejen som vikariera den här månaden är asvig och gör de mest sjuk övningarna. Men tack och lov är hon snäll och låter en göra allt i sin egen takt. Bra för mig som är så hemskt stiff. Hade helst velat ha kvar hon som är nu, hon är en aning snällare än den ordinarie. Oh well, what to do?

Har precis ätit chicken tikka masala med mjölk och bröd till lunch (dessa underbara kolhydrater...) och funderar nu på vad jag ska göra den här sista timmen innan jag ska plocka upp tjejerna från skolan. Kanske ska ta och åka in till Islington? Men kommer väl råka ramla förbi Paul A. Young och råka köpa åtta brownies och råka tappa allihop i min mun. Hm...mycket lurigt...

I och för sig finns ju både Borders och Waterstone's i Islington. Även detta mycket mycket lockande. Men jag är så oförlåtligt pank. Har 30 pund att spendera fram till den 1 april. Inte kul...alls! Mamma, kan inte du skicka en allmosa? Hihi....

Ärsch, jag tar väl en sväng förbi Islington då. Over and out!

Inga kommentarer: