söndag, mars 22

En dag i parker

Har varit en dag av picknickmys i parker. Först parken vid Russel Sq där vi åt billig mat från Sainsbury's och skrattade åt en liten hund i rosa hoodie. Drog sedan till vårt favoritstarbucks vid Tottenham ("Your're here every Sunday, aren't you!?") och drack varm choklad och skrattade åt man iförd tröja och strumpbyxor. Drog sedan vidare till Trafalgar där vi köpte mat på Tesco (Swim köpte en glass) som vi sedan förtärde i den lilla parken vid Buckingham Palace, medan vi lyssnade på Jens Lekman och luktade på påskliljorna. Mycket mycket angenämt.

Är fortfarande hungrig, trots att jag ätit hela dagen nästan. Känns det som. Det här har jag ätit idag:

En skål med flingor
En banan
Ett glas juice
Macka med lax och cream cheese
Lite vindruvor
En flaska Evianvatten
Några kakor
7 bitar Sushi
2 stycken tall skinny caramel hot chocolate
Ett smak på Simmas glass

Inte så konstigt att jag är hungrig ändå, har inte riktigt ätit ett ordentligt mål mat. Kanske ska göra lite soppa och äta tillsammans med min bok. Som för övrigt är jättebra! Slumdog Millionarie av Vikas Swarup. Nästan lika bra som filmen! Hurra hurra.

Känner mig lite ofokuserad idag, haha. Oh well, ska väl ta och göra mig lite soppa dådå istället för att sitta framför datorn hela kvällen. Laterz!

Inga kommentarer: