torsdag, mars 12

Bokbegär!

Asså jag är så sjukt sugen på att köpa böcker! Hade jag inte varit så himla snål hade jag tagit ut hela min lön, åkt till Waterstones och gått bärsärkagång! Finns så många böcker jag vill läsa, och har så mycket tid till övers som bara går åt till att sova, vila och åka buss ändå. Hade ju lika gärna kunnat läsa under den tiden? Kanske inte istället för att sova, men ändå. Saknar att läsa på bussen. Gjorde alltid det förr, till och från Schillerska. Hoppade på 761an, trots att jag visste att jag skulle komma för sent om jag inte tog pendeln. Hatade att ta Kungsbackapendeln eftersom man alltid blev badgered av gamla klasskompisar som envisades med att fråga "hur är allt nu för tiden?". Barf. Så istället tog jag bussen hela vägen in, trots att jag blev en kvart för sen. Men det var det värt, de 50 minuterna med min bok på morgonen var så värda. Speciellt i maj i slutet av tvåan när jag läste Moment 22 första gången. Minns att jag satt och skrattade rakt ut, haha. Loves it loves it. Saknar det en himla massa, men är ju omöjligt att genomföra på 73an på morgonen när det är rusning och det är ståplats hela vägen in till tottenham. Hur mysigt är det att langa upp en bok då? Går ju inte att koncentrerar sig. Muh. Får väl vänta med mina bokbussvanor tills jag återkommer till Sverige. Oh well...

Lagade världen godaste mat idag också. Fish Fingers med Chips. Alltså, världen tråkigaste mat men jag var så himla hungrig att det smakade underbart! Haha, pappa har rätt. I öknen är även skalbaggen kött. Åh så torrt men tyvärr sant.

Imorrn ska jag och gänget se PatrickKoko. Hurra, har inte varit på konsert på hur länge som helst, ska bli skitkul.

, nu ska jag nog spela lite Roller Coaster Tycoon. Åh, jag är en sån tönt haha. Laterz!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh bo ihop med mig! Det hade varit awesome. Saknar dig.