lördag, mars 21

En kväll i Shoreditch

Precis hemkommen från en kväll på brick lane med gänget. Ja, vad finns det att säga? Helt enkelt jättebra kväll, som vanligt. Hängde först på ett ställe mittemot Rough Trade precis off Bricke Lane och drog sedan vidare till ett annat ställe typ tvärs över gatan som spelade dålig musik men hade helt okej uteservering. Käkade nattamat på ett hak och tog sedan 149 hem till Stoke. På återseende, brickan!

Det är en skitstor spindel i mitt rum som jag inte vet vad jag ska göra med. Den äcklar mig något kolossalt men kan inte med att ta bort den; den är helt enkelt FÖR äcklig. Och rör sig gör den också. Blä.

Imorrn blire starbucks för hela slanten och myskväll hemma hos mig. Och innan det kanske en sväng förbi Paul A. Young...? Finns säker någon som känner sig sugen.

Laterz!

Inga kommentarer: