fredag, mars 27

Soohoo

Har spenderat dagen i underbara Soho, där jag traskade runt Seven Dials och dreglade över alla fantastiska skor. Hade ett ärende i just detta område för inhandling av Simmas present. Efter detta kilade jag förbi boots och shoppade järnet! Underbara boots, någon dag ska jag dra med mig sminkexperten Elin och köpa ett rött läppstift där tror jag. När jag har pengar och känner mig modig nog! Avslutade med att ta en titt inne på Waterstone's och ramlade ut med Ken Follett's två böcker (som jag tjatat om i evigheter) och Vikas Swarups andra bok 'Six Suspects'. Läste första kapitlet av 'Pillars of the Earth' på bussen hem och jag förstår varför de är så populära! Fantastiskt skrivet, man försvann från världen, från bussen, från livet, för att sjunka in i den här 1100-talsmiljön. Och man sjönk in redan på första bladet. Ska bli otroligt intressant att läsa!

Alright, har nu avnjutit min lunch med Desperate Housewives som sällskap och ska nu svira runt hörnet och köpa en linjal inne på postoffice inför imorrn, då högskoleprovet ska skrivas!

Ciao!

Inga kommentarer: