torsdag, mars 12

Känn ingen sorg för mig Göteborg

Såg att mina kära Linn försökte nå mig på msn förut men min dator tyckte det var ett ypperligt tillfälle att starta om sig för att installera några onödiga uppdateringar och även ta extremt god tid på sig att starta upp igen. Och när jag väl sprungit in på msn igen var hon offline. Tragedi! Har inte pratat med varken henne eller Karin på alldeles för länge och jag saknar dem nåt otroligt. Känns inte bra. Har haft lite ljummen kontakt med Marlene dock de senaste dagarna, en annan av mina underbara vänner från Schillerska. Hon behöver möjligtvis en inneboende i sin lägenhet till hösten. Känner för att hoppa och springa runt av glädje att hon faktiskt tänkte på mig som en möjlig kandidat för hennes lägenhet. För....TÄNK så mycket Half Life vi kan spela. Hela dagarna. Dygnet runt. Ojojoj. Ja. Jo. Tänk att de fortfarande minns mig, mina underbara Göteborgsälsklingar. Ska försöka ringa dem någon dag när jag har tid och pengar över. Får hoppas att jag kan minnas det bara, jag är en glömsk människa...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja! Half Life! Xbox! Lovely. Jag vill verkligen att du ska bo ihop med mig. Jag ska plugga på komvux till hösten, sedan blir det lärarutbildningen till våren. Vore helt lovely om du ville bo ihop med mig.

Anonym sa...

Åh Nina!!!!!!! Mi is miss U mi is call U very soon