onsdag, mars 25

Onsdagkväll

Tack så jättejättejättejättemycket mammi och pappi! Ni är alldeles för snälla! (curlingföräldrar anyone?)

Och med det avklarat så ser kvällen ut som följande; ska sitta baby till klockan nio. Och efter det ska jag antingen läsa eller kolla på Desperate Housewives. Svårt val. Har bäddat nya lakan i sängen så längtar tills jag får krypa ner. Mys!
Och behöver desperat prata med Adri och Marlene, men ingen av de är inne på msn. Suck suck. Var är folk när man behöver dem? Förstår de inte att min önskan är deras lag? Hm...

Pilates blir det imorrn i alla fall. Jenny, are you in?

Alright, over and out for now! xo

2 kommentarer:

Jenny sa...

Jag är inte hundra, men jag vill! Ska jag smsa dig på morgonen och säga hur jag gör?

Anonym sa...

Åhå, jag var hos Reb. Men ikväll skall jag befinna mig inne på msn till ert förfogande!