lördag, september 13

Koko

Klockan är fem, välkommen hem!
Har precis vinglat hem från Koko. OJOJ, vilken kväll! Alltså...arsch, vet inte vart man ska börja. Men ja...det började väl ändå med att jag tog jättelång tid på mig att göra mig i ordning (har blivit en riktig tidsoptimist, ursch och fy!) och kom inte fram till Camden förrän halv elva och mötte upp tjejerna på The Ice Wharf. Baren var jättebillig men folket som hängde där var väl lite väl ...vad ska man säga? För att vara Camden var det väldigt mainstream (men det är väl det Camden har blivit nu förtiden). Efter två drinkar drog vi i alla fall till Koko. Och vilket ställe! En riktig opera som blivit ombyggd till nattklubb. Fantastiskt, love it. Inträdet kostade 7 £, inte alls så illa som jag trodde. Vive la London! Vi stannade i alla fall på Koko fram tills fyra-tiden, då det var stängningsdags. Och trots att vi spenderade fyra timmar där inne, kändes stället väldigt nytt och intressant hela tiden, man tröttnade verkligen inte, eftersom det var så himla stort. Och bra musik, hoppade runt till både Kaiser Chiefs, Noah and the Whale och The Strokes. Fantastiskt att de lyckats med konststycket; bra priser + bra lokal + bra musik. Inte ofta sådant händer! Jag älskar London!

Dags att nana, g'night!

Inga kommentarer: