söndag, september 21

Vendredi Samedi Dimanche

Helgen flög förbi snabbt snabbt snabbt! Var på Koko (igen) i fredags, spenderade en massa pengar och dansade till The Coralls, Noah and the Whale och Beatles, ÄLSKAR musiken på det stället! Sen mådde Jenny inte helt tipptopp så jag tog med henne hem till mig, och på bussen hem sjöng vi Håkan Hellström för det var det enda som höll Jennys illamående borta. Sen ramlade vi i säng och tog sovmorgon till klockan två. Mötte upp Elin, gick till Tesco, köpte rökt lax och färsk pasta (mumma!) och gick hem till Elin och åt. Smirresmaskens! Spenderade resten av kvällen med att prova Elins kläder och grejer och lyssna på trevlig musik och sedan stupa i säng klockan tre. Blev sedan brutalt väckt vid tio, åt frukost och fixade i ordning mig som en zombie, helt förbi av trötthet. Drog till Shoreditch, gick på Spitalfields Market, helt fantastisk marknad, man vill ha ALLT. Armbågade oss igenom världens horder av folk på Brick Lane och mötte upp Sanna och Sara, och vi köpte mat inne på Sunday up Market. Kollade i lite second hand-butiker längs Brick och försökte sedan hitta caféet FIKA, men utan resultat och vi hamnade på Starbucks istället. Mötte sedan upp Katrin och hennes vän och strosade bort till Beyond Retro och spenderade en välavvägd timme därinne och alla köpte grejer, utom jag, för jag är snål. Sedan drog vi till O'neills och käkade billig mat och lyssnade på för hög musik.

Yes, det var helgen, nu måste jag sova, är det nåt man inte har tid med här i London så är det att sova. Illa Illa.

See you Pals!

P.S Lyssna lyssna lyssna http://www.youtube.com/watch?v=J40USB2FXBc , har gått och sjungit på refrängen hela dagen, den sätter som sig klister! Fantastisk snubbe.

Inga kommentarer: